اخبار حوادث ۲۳ آذر ۹۹؛

کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دشتستان/ دستگیری ۲ سارق و کشف خودرو سرقتی در کنگان

اخبار حوادث ۲۳ آذر ۹۹ را اینجا بخوانید.

دستگیری ۲ سارق و کشف خودرو سرقتی در کنگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند ادامه داد: پس از اطلاع از استخراج ارز دیجیتال به صورت غیر مجاز در منزلی در یکی از محله‌های شهر برازجان، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن منزل، ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق را کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، بیان کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

کشف ۷۴ کیلو تریاک در عسلویه

فرمانده انتظامی عسلویه از توقیف خودرو پراید و کشف ۷۴ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی از انتقال یک محموله مواد مخدر به استان‌های جنوبی مطلع شدند. بر همین اساس ماموران این ایستگاه یک دستگاه پراید حامل مواد مخدر که قصد عبور از ایستگاه ایست و بازرسی را داشت، شناسایی و  آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۴ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

دستگیری سارق با ۱۲ فقره سرقت در گناوه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان گناوه خبر داد.

سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان گناوه، با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ این شهر، یک متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، موتورسیکلت و قطعات خودرو در سطح شهرستان گناوه به اتفاق همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدست متهم در دستور کار است، عنوان کرد: مردم ضمن توجه به هشدار‌های پلیس درخصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هر مورد مشکوک، آن را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو ۴۰۵ در شهر کنگان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند دو سارق را در این خصوص شناسایی با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را در یکی از محله‌های شهر کنگان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ رهام رضایی افزود: خودرو سرقتی نیز در محل کشف شد.

او از صاحبان وسایل نقلیه خواست وسیله خود را به تجهیزات ایمنی قفل فرمان، پدال و دیگر وسایل هشدار دهنده از قبیل دزدگیر مجهز و حتی المقدور از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.