مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: در اجرای طرح به کارگیری جامع پزشکان، ۱۱ پزشک متخصص و فوق تخصص به ظرفیت تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اضافه شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: به منظور اجرای طرح به کارگیری جامع پزشکان و با هدف تقویت ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، ۱۱ پزشک متخصص و فوق تخصص در چند ماه اخیر در این بیمارستان مشغول به کار شدند.

او افزود: پزشکان جذب شده در زمینه‌های نوزادان، قلب کودکان، پاتولوژی، زنان و زایمان، جراح عمومی، رادیولوژی، نفرولوژی و آنکلوژی در درمانگاه تخصصی و سایر بخش‌های بیمارستان فعالیت می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ادامه داد: با جذب این پزشکان بخش عمده‌ای از مشکلات کمبود پزشکان متخصص این بیمارستان برطرف شده است و امیدواریم با افزایش جذب پزشکان، سایر کمبود‌های تخصصی را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید


نویدی فرد عنوان کرد: در طرح جذب جامع پزشکان به دنبال تقویت ظرفیت تخصصی مراکز درمانی، تقویت خدمات دهی و رضایتمندی مراجعان هستیم و در کنار افزایش سطح تخصصی توجه به کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.