۲۸ درصد تخت‌های بیمارستانی تامین اجتماعی بوشهر در اختیار کرونایی‌هاست

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: از ۲۶۰ تخت بستری درمان تامین اجتماعی استان، ۷۴ تخت در بیمارستان‌های بوشهر و عسلویه به بیماران کرونا اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: از مجموع ۲۶۰ تخت بستری درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ۷۴ تخت در دو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه برای درمان بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

او افزود: با وجود ابتلای نزدیک به ۳۰۰ نفر از کارکنان درمان تامین اجتماعی استان به ویروس کرونا و فشار ناشی از شرایط کرونایی هیچ‌گونه خدمتی معطل نمانده و تلاش شده است با به کارگیری نیروی‌های جایگزین خدمات درمانی دچار وقفه نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: افزایش ۷۰ تخت بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و طرح توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان از برنامه‌های توسعه‌ای امسال است.


بیشتر بخوانید


 نویدی فرد افزود: مراحل ساخت و تکمیل مراکز درمانی برازجان، خورموج و جم در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این طرح‌ها باشیم و دو طرح ایجاد مرکز درمانی در شهر‌های دیلم و دلوار در دست اقدام است.

او گفت: با توجه به وضعیت بحران کرونا، تغییر چینش نیروی انسانی درمانی یا اضافه شدن نیروها، و گا‌ه شبانه روزی کردن برخی از درمانگاه با نظر فرمانداران در شهرستان‌های کنگان و دشتستان انجام گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اقدام‌های مدیریتی صورت گرفته در حوزه ارتقا کمیت و کیفیت خدمات درمانی در مراکز درمانی استان، به طرح ابتکاری نسیم ۱۹ اشاره کرد که برای تحویل رایگان دارو‌های ضروری ۲۴ هزار بیمار مزمن در استان و پیشگیری از مراجعه حضوری این بیماران به مراکز درمانی اجرا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.