مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های هفته "قرآن، عترت و نماز" از تاریخ ٢۴ تا ۳۰ آذر ماه در همه مدارس استان به شیوه مجازی اجرا خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: روزشمار این هفته بر مبنای مفاد بیانیه گام دوم و با هدف توسعه و تعمیق آموزه‌های قرآن، عترت و نماز به شیوه مجازی در سطح همه مدارس تدوین شده است.

او با اشاره به اینکه هشت برنامه محوری در هفته قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد افزود: برگزاری با شکوه مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۴ رشته و در همه مقاطع تحصیلی در بستر شبکه شاد برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: برگزاری جلسات گفتمان و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان، برپایی محافل انس با قرآن کریم و اجرای کرسی تلاوت با محوریت جزء سی قرآن کریم، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده است که به شیوه مجازی و در بستر شبکه شاد اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید


خدابنده بیان کرد: قدردانی از دانش‌آموزان برتر در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز و همچنین تجلیل از خیرین این حوزه در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

او تصریح کرد: تأکید بر حفظ جزء ٣ قرآن کریم و تقدیر از حافظان و فعالان اجرایی در طرح حافظان جزء ٣ قرآن کریم نیز از دیگر مواردی است که در این هفته صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.