مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نامگذاری یک هفته به نام قرآن و دانشگاه، به منظور ترویج و توسعه هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی و انس بیشتر افراد با کتاب آسمانی در سبک زندگی افراد موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا ابراهیم زاده مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،گفت: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در دانشگاه، زندگی اخلاقی در قرآن، برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه دانشجویان، غبارروبی مساجد و نماز خانه‌های مراکز مختلف دانشگاه، برگزاری انتخابات شورای مرکزی کانون دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه و فضاسازی محیط‌های دانشگاهی، از جمله فعالیت‌های هفته قرآن و دانشگاه است.

او تصریح کرد: مسیر هدایت انسان راهی به جز تمسک به قرآن و سیره معصومین (علیهم السلام) نیست و دانشگاهیان باید در انس و اتصال به ثقلین پیشرو باشند و همچنین ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های قرآن و عترت با گستره و انسجام بیش از پیش در دانشگاه قوت می گیرد.

ابراهیم زاده افزود: ویژه برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه از ۱۸ الی ۲۴ آبان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با محوریت دانشگاه انقلابی، بصیرت قرآنی، دانشگاه و نهضت تفسیر و قرآن شناسی، دانشگاه و استمرار مسیر شهیدان راه قرآن و عترت (ع) و حضور موثر دانشجویان قرآنی در عرصه فعالیت‌های سیاسی عبادی و اجتماعی در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام//ی.ج

قرآن بارز ترین منبع عظیم ذخایر الهی معجزه آخرین فرستاده خداوند و کتاب زندگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.