معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان گفت: هفت عنوان کتاب با شمارگان در مجموع ۱۰ هزار نسخه از ابتدای سال تا کنون در حوزه هنری استان به چاپ رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هفت عنوان کتاب با شمارگان در مجموع ۱۰ هزار نسخه از ابتدای سال تا کنون در حوزه هنری استان به چاپ رسید.

محسن یعقوبی معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان گفت: عنوان این کتاب‌ها شامل «مشق عاشقی» مجموعه آثار تایپوگرافی و نقاشی عاشورا، «بوی سرخ سیب» مجموعه شعر عاشورایی، «اسکندر و شاخ‌هایش» مجموعه داستان نوجوان، «کلاغ سرماخورده» مجموعه شعر کودکان، «ساعت ۵ بود» خاطرات حسین سهمی از آزادگان سمنان و «کله آهنی» رمان نوجوان بود.

او افزود: همچنین دفتر اول کتاب «تاریخ معاصر استان سمنان» با موضوع کارخانه ریسندگی و بافندگی سمنان از کتاب‌های چاپ شده امسال و جزو دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان گفت: هم‌اکنون ۱۰ عنوان کتاب از استان در انتشارات سوره مهر در انتظار چاپ قرار دارد و امید است تا پایان سال به چاپ برسد.

یعقوبی افزود: با وجود همه گیری ویروس کرونا و مشکلاتی که برای چاپخانه‌ها و انتشارات‌ها به جود آمد، تعداد کتاب‌های چاپ شده امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان گفت: ۱۱۰ عنوان کتاب در دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان پیش‌بینی شده که تا کنون ۲۵ عنوان کتاب از این مجموعه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: چاپ کتاب ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.