اهدای ۳۷ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ملایری

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از تهیه ۳۷ تبلت برای دانش آموزان زیر پوشش این نهاد با کمک نیکوکاران شهرستان خبر داد.

اهدای ۳۷ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ملایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیمور کرمی مقدم مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اهداء این تبلت‌ها با هدف بهره‌مندی دانش آموزان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط مناسب آموزشی برای آن‌ها گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا و لزوم آموزش مجازی برای دانش آموزان، هشت دستگاه تبلت از سوی خیران به ارزش ۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان زیر پوشش این نهاد تحویل داده شد.

او افزود: تعداد ۲۹ تبلت دیگر به ارزش ۱۰۱ میلیون تومان با کمک نیکوکاران تهیه و ۲۱ دستگاه از آن‌ها به دانش آموزان اهداء و هشت دستگاه دیگر طی روز‌های آینده اهداء خواهد شد.

کرمی مقدم به طرح ملی «ایران همدل» اشاره وبیان کرد: مردم می‌توانند با اهدای کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود در طرح ملی رزمایش همدلی برای «ایران همدل» و خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند شرکت و این نهاد را در بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند به تبلت یاری کنند.

این مسئول در ادامه از اهداء کمک نقدی به ارزش ۹۲۲ میلیون تومان از طرف مؤسسه موقوفه هدایت تهران به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: به حساب ۴۹ دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر، هر کدام مبلغ دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان از طرف مؤسسه موقوفه هدایت تهران به عنوان کمک هزینه تحصیلی طی چند روز آینده واریز خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر یادآور شد: ۴۵۱ دانش آموز زیرپوشش این نهاد در شهرستان نیز هر کدام مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از طرف همین مؤسسه به عنوان کمک هزینه تحصیلی طی روز‌های آینده دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.