بوشهر باید امکانات مورد نیاز معلولان را داشته باشد

فرماندار بوشهر گفت: این شهر به عنوان مرکز استان باید از همه امکانات برای رفاه افراد توان‌خواه برخوردار باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر در نشست صمیمانه  با مدیران عامل انجمن‌های معلولین این شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت بیان کرد: جامعه نباید به معلولان به چشم ترحم نگاه دلسوزانه داشته باشد، باید نگاه به یک فرد توانخواه به عنوان یک فرد مفید باشد، زیرا این عزیزان بار‌ها ثابت کرده‌اند که در همه حوزه‌های ورزشی، اجتماعی و اقتصادی موفق بوده‌اند، البته باید در این زمینه به مردم آموزش داده شود.

او، با تاکید بر اینکه شهر بوشهر به عنوان مرکز استان باید از همه امکانات برای رفاه افراد توان‌خواه برخوردار باشد، افزود: مسئولین دستگاه‌های اجرایی از همه ظرفیت‌ها برای برخورداری این افراد از همه امکانات استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


هادی اخلاقی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار شهرستان بوشهر نیز گفت: توان‌خواهان با اراده محکم و قوی ناممکن را به ممکن تبدیل می‌کنند و در این مسیر گام‌های بزرگی را برداشته‌اند که می‌تواند برای دیگران الگو باشد.

 سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر هم بیان کرد: نباید تصور کرد که فرد معلول توانایی انجام کار‌های بزرگ را ندارد، زیرا معلولیت دلیل بر محدودیت و کناره‌گیری از جامعه نیست.

آرزو منوچهری انجمن‌های معلولین را بازوان پرتوان بهزیستی دانست و گفت: با همکاری همدیگر می‌توانیم برای خدمت به جامعه هدف کوشا باشیم.

در این نشست مدیران و نمایندگان انجمن‌های معلولین به تشریح عملکردها و مشکلات جامعه هدف پرداختند و فرماندار هم اعلام کرد برای تحقق نکات مد نظر این قشر آماده است.

همچنین با اهداء لوح تقدیر از مدیران انجمن‌های معلولین بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.