گراوند دربازدید سرزده از واحد‌های صنفی سطح شهر ایلام گفت: توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا در سطح شهرستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیراله گراوند فرماندار شهرستان ایلام به همراه معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ، از واحد‌های صنفی سطح شهر ایلام بازدید میدانی به عمل آوردند.

در این بازدید سرزده ضمن بازرسی و نظارت بر نحوه و انجام اقدامات پیشگیرانه در انجام محدودیت‌ها توسط اصناف، از صنوفی همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، اغذیه فروشی‌ها و سطح بازار در زمینه رعایت موارد بهداشتی در جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بازدید شد.

گراوند فرماندار ایلام در حاشیه این بازدید، عبور از این بحران را تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان امکان پذیر دانست و گفت: اگر شهروندان گرامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت ننمایند هر روز شاهد خبر‌های ناگواری در سطح شهرستان خواهیم بود.

او اظهار کرد: از مردم خواستاریم بر عدم تردد غیر ضرور و در خانه ماندن توجه کرده و در صورتی که مجبور به بیرون آمدن از منزل هستند با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از شرکت در تجمعات، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار ایلام مطرح کرد: توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا در سطح شهرستان خواهد بود.

در این بازدید‌ها به چند واحد صنفی متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطار جدی داده شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.