استاندارقم گفت: محدویت‌های رفت و آمد و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذرماه بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بهرام سرمست، استاندار قم در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور دورهمی‌های خانوادگی و تجمع در مراکز فروش به مناسبت شب یلدا را نگرانی مسئولان و کارکنان بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و از مردم خواست با بهره مندی از فضای مجازی شب یلدا را بگذرانند تا شاهد اوج دوباره شیوع بیماری و افزایش مرگ ومیر نباشیم.

او با بیان این که در جلسه ستاد ملی کرونا موضوعاتی در خصوص شب یلدا و محدودیت‌هایی که لازم است اعمال شود مطرح و پیشنهاد شد که در کارگروه این ستاد مورد بحث قرار بگیرد، افزود: برای روزهای شنبه و یکشنبه، بیست و نهم و سی ام آذرماه لازم است که محدودیت‌های شدیدتری اعمال شود تا بلکه این دورهمی‌ها و دید و بازدید‌های محفلی باعث شکست این روند کاهشی نشود.

او با اشاره به سیر نزولی بستری و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا دراستان از پایداری قم در وضعیت نارنجی خبرداد و گفت: محدودیت‌ها تا برون رفت از این وضعیت و اعلام وزارت بهداشت و درمان ادامه دارد.


استاندار همچنین به حمایت دولت از بخش فرهنگ و هنردر قالب تسهیلات اشاره کرد و افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبلغ و نحوه توزیع این حمایت تسهیلاتی اعلام خواهد شد.


او تامین و تولید ۵ هزاردستگاه اتوبوس با هدف تقویت حمل و نقل عمومی را از دیگر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد.


سرمست افزود: مقرر شد در آینده‌ای نزدیک این اتوبوس‌ها در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار