سامانه‌های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و گردش کار با هدف افزایش سطح دقت و یکسان سازی آمار و اطلاعات در شرکت ملی حفاری ادغام می‌شوند.

پیمان صفاپور رئیس آمار و اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف افزایش سطح دقت و یکسان سازی آمار و اطلاعات عملیات حفاری، سامانه‌های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و گردش کار در حوزه عملیات حفاری و بخش‌های پشتیبانی و ستادی مرتبط در شرکت ادغام می‌شوند.

او افزود: با ادغام سیستم‌های MIS/DRILL، جمع بندی گزارش‌های دریافتی روزانه از مدیریت‌های مختلف که با عملیات حفاری ارتباط دارند، یکپارچه و در ارایه به مدیریت ارشد شرکت شتاب بخشی خواهد شد.

صفاپور اظهار داشت: ادغام و بروزرسانی این دو سامانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امور مهندسی و برنامه ریزی تلفیقی شرکت در دست اقدام و اجرا قرار دارد و با عملیاتی شدن آن ضمن حذف برخی موازی کاری ها، ضریب دقت، کیفیت و صحت آمار و اطلاعات فنی و کاربردی افزایش می‌یابد.

رئیس آمار و اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری تصریح کرد: گردآوری گزارش‌های روزانه و اطلاعات مربوط به عملیات دستگاه‌های حفاری و خدمات جانبی و پروژه‌های عملیاتی شرکت، تهیه و ترسیم جداول آماری و مقایسه‌ای با استفاده از سامانه خدمات مکانیزه و نرم افزار‌های مورد نظر، بررسی، تجزیه، تحلیل و تفکیک و طبقه بندی آن‌ها جهت ارائه به مدیران و روسای ادارات در شرکت در حطیه مسئولیت این واحد تعریف شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.