مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در راستای استمرار فرآیند مطلوب آموزش، واحد‌های آموزش با کسب تکلیف از ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان با ظرفیت ۵۰ درصدی کادر اجرایی در مدرسه حضور می‌یابند.

محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: مدارس و مراکز آموزشی باتوجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا تعطیل و آموزش‌ها در همه مناطق استان اصفهان به‌صورت مجازی و غیرحضوری برقرار است.


او افزود: با ابلاغ بخشنامه استانداری و براساس نظر وزیر آموزش و پرورش و با عنایت به دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، مدارس برای انجام امور اداری دانش‌آموزان و مراجعه حضوری والدین باز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از شنبه ۲۲آذرماه تا اطلاع ثانوی، ۵۰ درصد از همکاران کادر اجرایی مدارس و آموزشگاه‌ها برای انجام امور ارباب رجوع مثل تحصیلی و پرونده دانش‌آموزان در مدرسه حضور دارند.

او ادامه داد: باتوجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش و تحصیل همچنان به‌صورت برخط و مجازی انجام می‌گیرد. اگر همکاران نیاز به استفاده از کامپیوتر و اینترنت آموزشگاه داشتند می‌توانند در مدرسه حضور یابند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.