معاون عمرانی فرماندار سرخس گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۹ روستا از سوی شرکت گاز خراسان رضوی در این شهرستان مرزی در حال اجرا است.

محسن بخشی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه قرارداد اجرای پروژه‌های عمرانی گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز در سال ۹۸ به امضا رسیده است گفت: نوسانات قیمت قطعات و شیرآلات مورد نیاز صنعت در بازار، علت اصلی تاخیر در طرح گازرسانی به روستا‌های شهرستان مرزی سرخس است.

او افزود: در حال حاضر ۸۴ روستا در شهرستان سرخس با جمعیت بالای ۲۰ خانوار زندگی می‌کنند که ۶۶ روستا واجد شرایط است و تعداد خانوار‌های واجد شرایط ۱۴ هزار و ۶۳۲ نفر است.

معاون عمرانی فرماندار سرخس ادامه داد: تعداد روستا‌های در حال اجرای گازرسانی ۲۹ روستا که با گاز رسانی به این روستاها، سه هزار و ۸۹ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

بخشی بیان کرد: نشست مشترکی با مسئولان برگزار شده است تا مشکلات و معضلات پیرامون طرح‌ها شناسایی و راهکار قانونی برای اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها از سوی پیمانکار اتخاذ شود تا روستا‌های شهرستان از نعمت گازطبیعی برخوردار شوند.


انتهای پیام// م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.