تیم فوتبال فرهنگ شهردارى رامهرمز خود را آماده حضور در مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاه هاى کشور می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتبال فرهنگ شهردارى رامهرمز با ۴۸ امتیاز قهرمان لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های خوزستان شده بود، با شروع فصل نقل و انتقالات مدیران باشگاه قراردادشان را با احمد زنگنه نژاد سرمربی فصل گذشته خود به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کردند تا با حفظ کادرفنی به دنبال مهیا کردن شرایط مناسبی برای صعود به مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور باشند.

بابک حاتمى، مجید على زارع، مهرداد ابوالعباسى، رضا نظرى به عنوان دستیار و مهدى آقایى به عنوان مربی دروازبانان کادرفنی زنگنه را تشکیل می‌دهند.

تیم فوتبال فرهنگ شهردارى رامهرمز که خیلی زودتر از سایر تیم‌ها کارشان را جهت آماده سازی برای فصل جدید آغاز کرد، همه عزم خود را برای صعود جزم کرده و علاوه بر تست گیری از بازیکنان بومی، با جذب بازیکنان مطرح و تمدید قراداد با تعداد زیادی از مهره‌های فصل گذشته تیم خوبی را برای فصل جدید ساخته و پرداخته کرده اند.

تیم فوتبال فرهنگ شهردارى رامهرمز عملکرد درخشانى در نقل و انتقالات داشتند و با جذب محمد محمدى، حامد ممبینى، عیسى موسوى، سید میلاد موسوى، مهدى تازیک، عباس کوهبایى، رضا رضایى، على محمدى زاده، سیرویس ویسیان، على رسادى، محمد پیرمرادى، حسین ممبینى خود را به خوبی در بازار نقل و انتقالات نشان دادند.

حکیم شریفى، عبدالله صالحى، صادق صدریان، احمد کردزنگنه، رضا کمایى، محسن نظرى، یعقوب محمد على زاده، مصطفى رحیمى، حبیب کردزنگنه، سید محمد موسوى، میلاد صداقت مقدم، محمد ابوالعباسى، رضا راهدار نسب، احمدرضا ابوالعباسى و مجتبى احمدى نیز از جمله بازیکنانی بودند که قراردادشان را با قرمزپوشان تمدید کردند.

این تیم با این کادر و این بازیکنان پتانسیل نه تنها صعود از مرحله اول بلکه صعود به دسته دوم را دارد. تنها دغدغه این تیم حمایت مالى است، که تاکنون نتوانسته حمایت کننده تامین هزینه‌های خود پیدا کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار