سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: لوازم التحریر و تجهیزات ورزشی در قالب طرح احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دانش آموزان نیازمند و خانه ورزش مشراگه اهدا شد.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم و روستایی اهدای لوازم التحریر در دستور کار قرار گرفت و دیروز با حضور جمعی از مسئولان بسته‌های آموزشی و تحصیلی به این دانش آموزان اهدا شد.

او افزود: با توجه به اینکه توسعه ورزش یکی از عوامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط در دانش آموزان و عموم مردم می‌شود، تجهیزات موردنیاز خانه ورزش مشراگه شامل؛ میز تنیس، فوتبال دستی، دارت، طناب، توپ فوتبال، توپ و تور والیبال، حلقه و شطرنج تامین و در اختیار ورزش دوستان قرار گرفت.

اهدای لوازم التحریر و تجهیزات ورزشی به دانش آموزان مشراگه

عبادی با بیان اینکه اهدای لوازم التحریر و تجهیزات ورزشی در قالب طرح احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اجرا شد، اظهار داشت: این اقدام با هدف افزایش فعالیت‌های ورزشی که به سلامتی و نشاط مردم کمک می‌کند و همچنین توسعه ورزش و روحیه نشاط در جامعه صورت گرفت.

اهدای لوازم التحریر و تجهیزات ورزشی به دانش آموزان مشراگه

سرپرست فرمانداری رامشیر بیان کرد: در حاشیه این برنامه از معابر شهر مشراگه بازدید بعمل آمد و با توجه به نارضایتی شهروندان ساکن منطقه، عملیات مخلوط ریزی، بهسازی و آسفالت معابر منطقه در دستورکار قرار گرفت و به زودی این عملیات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.