رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:بیش از ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری به مدت دو هفته به موضوع نه به مصرف زیاد پلاستیک اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد رضایی رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: "چیزی که عوض داره... " عنوان طرح‌های گرافیکی این دوره از گالری‌های شهری است که در قالب پنج طرح در بیش از ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری به مدت دو هفته در سطح شهر مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: مصرف پلاستیک بسیار افزایش پیدا کرده و مردم با اینکار به محیط زیست به شدت آسیب می‌زنند و زندگی همه انسان‌ها را به خطر می‌اندازند که به همین دلیل بر آن شدیم تا موضوع این دوره را به نه به مصرف زیاد پلاستیک اختصاص دهیم.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: طرح‌های تابلوی تبلیغات شهری با عنوان "چیزی که عوض داره... " سعی داشته مخاطرات آسیبی استفاده زیاد از پلاستیک را در قالب غذا و خوراکی به مردم نشان دهد، چون خوراکی‌ها به مردم زندگی می‌بخشند بنابراین هرچه قدر طبیعت بیشتر آلوده شود مخاطرات بیشتری سلامتی انسان‌ها را تهدید می‌کند.

رضایی ادامه داد: همزمان با نصب این طرح‌ها در تابلو‌های تبلیغات شهری، ۱۴ طرح در ایستگاه مترو امام حسین (ع) و دیوار بیمارستان عیسی بن مریم نیز نصب شده است.

او تصریح کرد: این بسته فرهنگی برای مصرف کمتر پلاستیک شامل موشن و پرفورمنس هم بوده که به زودی اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.