مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای طرح برق امید در استان خبر داد و گفت: در این طرح مشترکین به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند.

اجرای طرح برق امید برای مشترکان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از وجود ۱۸۰ هزار مشترک کم مصرف برق در همدان خبر داد و گفت: این مشترکین از تخفیف صد درصدی بهای برق برخوردار می‌شود.

جمشیدی در ادامه به اجرای طرح برق امید در استان اشاره کرد و افزود: در طرح برق امید مشترکان کم مصرف از تخفیف کامل هزینه برق مصرفی برخوردار می‌شوند، مشترکین خوش‌مصرف نیز می‌توانند با رعایت الگوی مصرف خود را به رده کم مصرف‌ها برسانند و از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در استان همدان از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی تقریبا هشت درصد پرمصرف هستند افزود: هدف از اجرای این طرح هدایت مشترکین خانگی به سمت رعایت الگوی مصرف است.

او از وجود ۱۸۰ هزار مشترک در گروه کم مصرف‌ها در استان خبر داد و افزود: قبوض برق این مشترکین از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار شده است.

این مسئول اضافه کرد: ۳۶۶ هزار مشترک برق استان نیز در گروه خوش مصرف‌ها قرار گرفته‌اند که با رعایت الگوی مصرف در ساعات اوج بار و مدیریت مصرف برق خود می‌توانند به رده کم‌مصرف‌ها رسیده و از تخفیف این گروه برخوردار شوند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نیروی برق ، کم مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.