مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال تبدیل ۲۵۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار را در سطح استان در دستور کار داریم.

تبدیل ۲۵۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه برق در سطح شهرستان اسدآباد انجام شده است، گفت: امسال ۲۵۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان را در دستور کار داریم که از این میزان سهم شهرستان اسدآباد ۲۵ کیلومتر است که مقدمات کار فراهم شده و در حال پیگیری و انجام است.

او ادامه داد: تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار از جمله این اقدامات است که در شهرستان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: تبدیل شبکه‌ها به کابل خودنگهدار مزایای بسیاری ازجمله کاهش سرقت، رفع ضعف ولتاژ، ایمن‌سازی شبکه در زمان بحران، زیباسازی مبلمان شهری را در پی دارد.

جمشیدی با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۰ نیز ۴۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار را پیشنهاد کرده‌ایم، عنوان کرد: اسدآباد می‌تواند به عنوان پایلوت استان در این زمینه معرفی شود.

این مسئول ادامه داد: مدیریت توزیع برق شهرستان نیز بر اساس شاخص‌های عملکردی شرکت، اقدامات خوب و قابل توجهی در شهرستان اسدآباد اجرایی کرده که در ارزیابی‌های استانی قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در حوزه وصول مطالبات نسبت به دیگر شهرستان‌ها عقب‌تر است، گفت: عمده طلب توزیع برق از ادارات و مشترکان روستایی شهرستان است که به این منظور نیازمند مشارکت و مساعدت فرمانداری برای ترغیب مشترکان به پرداخت بدهی برق مصرفی هستیم.

جمشیدی در ادامه با اشاره به برق‌رسانی به شهرک صنعتی اسدآباد گفت: در این زمینه جلساتی با شرکت شهرک‌های استان داشتیم و پیشنهادات خود را در خصوص برق‌رسانی به شهرک صنعتی اعلام کرده‌ایم که در صورت تصمیم‌گیری شرکت شهرک‌ها کار انجام می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.