اقتصاد کشور باید بر پایه قدرت و توانایی داخلی مدیریت شود

امام جمعه رستاق گفت: مسئولان در مهار گرانی ها، نظارت بر بازار، مبارزه با فساد و احتکار بیشتر تلاش کنند و اقتصاد کشور را بر پایه قدرت و توانایی داخلی مدیریت نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق در پیام جمعه خود به مسئولان دولت، مجلس و دستگاه قضا توصیه کرد تا در مهار گرانی ها، نظارت بر بازار، مبارزه با فساد و احتکار بیشتر تلاش کنند و اقتصاد کشور را بر قدرت و توانایی داخلی مدیریت نمایند.

او با عرض تسلیت رحلت عالم بزرگوار آیت الله یزدی (ره) افزود: او عمار و ابوذر زمان خویش و از جمله صفات با ارزش، بصیرت و محافظه کار نبودن در وقایع انقلاب بود.

حجه الاسلام دلاوری ادامه داد: چشم امید به دشمنی که ذاتش دشمنی کردن است کار نادرستی است، چراکه آمریکا و اروپای مدعی حقوق بشر علاوه بر تحریم‌های ظالمانه، یک ذره به حقوق بشر پای بند نیستند و می‌بینیم که از ورود دارو و واکسن به کشور ما جلوگیری می‌کنند.

امام جمعه رستاق به مناسبت بیستم آذر، سالروز شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب ره، تفسیر آیه هفدهم سوره مبارکه حدید را از کتاب "معارفی از قرآن" آن شهید بزرگوار بازگو نمود و اظهار داشت: زنده شدن زمین در فصل بهار، زنده شدن دل‌ها و نیز زنده شدن زمین به دست امام زمان عج، جلوه‌ای از حیات اشاره شده در آیه مذکور است که فقط پروردگار عالم قدرت و توانایی دادن این حیات را دارد و این سه تفسیر و معنا در رابطه با آیه ۱۷ سوره مبارکه حدید بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری به مناسبت پیش رو بودن روز وحدت حوزه و دانشگاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر مفتح ره تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، وحدت حوزه و دانشگاه، حرکت هماهنگ علم و دین در جامعه اسلامی و نیز وحدت در هدف است، هدف هم رسیدن به یک جامعه مستقل و پیشاهنگ و الگو است.

خطیب جمعه رستاق با تشکر و قدردانی از کادر درمانی و پزشکی توصیه نمود تا مردم شریف مقررات و دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به خواست خدای متعال این ویروس منحوس ریشه کن شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.