رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۵۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۵۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

او افزود: از ۵۷ بیمار بستری شده جدید، ۲۸ نفر از اردبیل، ۱۰ نفر از مشگین‌شهر، ۶ نفر از پارس‌آباد، ۸ نفر از گرمی و ۵ نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۵۵ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۴۳۴ نفر است که از این تعداد ۷۸ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار قرمز بوده و سایر شهرستان‌های استان شامل خلخال، مشگین‌شهر، کوثر، گرمی، نمین، نیر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت هشدار (نارنجی) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش شدید تعداد بستری‌ها طی هفته‌های اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.