امام جمعه رودبارجنوب گفت: تفکرخویشتن داری دربرابر ترور دانشمند هسته ای ،سرمایه اسرائیل داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: دارندگان تفکر خویشتن داری کردن دربرابر ترور دانشمند هسته ای سرمایه های اسرائیل داخل کشور هستند که فارسی حرف زده عبری عمل می کنند.

او افزود: رهبر انقلاب فرمودند دوران بزن در رو تمام شده و همه ما توقع داریم به دشمن سیلی سخت زده بشود.

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت: در ماجرای ترور شهید فخری زاده دو تفکر وجود دارد گروهی می‌گویند صبر کنیم تا زمان مناسب پاسخ بدهیم سوال این است پاسخ مناسب کی خواهد بود؟آیا زمان مناسب وقتی است که بایدن بر سر کار بیاید و با عذرخواهی ساده کار را پایان یافته تلقی کند.

او تاکید کرد:این تفکر پایگاه دشمن در درون کشور است که به اسم خویشتن داری هر بلایی سرمان بیاورد سکوت می‌کنند و شاید بزرگترین سرمایه اسرائیل در درون کشور دارندگان این تفکر هستند که فارسی حرف می‌زنند، ولی عبری عمل می‌کنند.

حجت الاسلام گروهی بیان کرد: گروه دوم می‌گویند پاسخ ما باید سریع و سخت و قطعی باشد که مردم این را می‌پسندند لذا تاخیر در مجازات فرصت جسارت دوباره را به دشمن می‌دهد.

او گفت: منطقه و دنیا از اسرائیل آسیب زیادی دیده است و نشانه‌هایی از افول رژیم اسرائیل را شاهد هستیم  که در عرض دو سال پارلمان آن‌ها منحل شد و این یک فاجعه سیاسی برای آنهاست.

امام جمعه رودبار اظهار داشت: در دومین روز مانور نظامی آن‌ها پهپاد حزب الله لبنان از مناطق حساس آن‌ها فیلم و عکس گرفته و صحیح و سالم بر می‌گردد، این یعنی اینکه دشمن دچار فاجعه امنیتی شده است.

امام‌جمعه رودبار درخصوص مسائل مهم جنوب استان نیز گفت: هلیل رود نقش کلیدی برای جنوب کرمان دارد و انتقال سرشاخه‌های این رود یک خسارت بزرگ است ،نباید جایی را خراب کنیم تا جایی دیگر را آباد کنیم.

حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: بر اساس فرمایش رسول خدا (ص) ترک لقمه حرام پیش خدا محبوب‌تر از هزار رکعت نماز مستحبی است چرا که این لقمه حرام اثر خود را روی انسان و نسل او می‌گذارد.

او گفت: هر گاه انسان مالی را از راه حرام و نامشروع به دست آورد و در کار خیر صرف کند هیچ سودی برای او ندارد و همه آن باطل خواهد بود.

خطیب جمعه رودبار جنوب  با اشاره به درگذشت آیت الله یزدی ،تصریح کرد: هر گاه انسان عالمی از دنیا می‌رود یک خلا‌یی در کار دنیا پیش می آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار