سازمان بسیج رسانه استان کرمان با صدور بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سازمان بسیج رسانه استان کرمان  در خصوص ترور دانشمند هسته ای کشور بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

شهادت هنر مردان خداست

بار دیگر ایران اسلامی در مسیر استقلال، عزت و مقاومت یکی از فرزندان خدوم، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور پاسدار رشید اسلام مهندس محسن فخری زاده را تقدیم کرد.

اقدام کور دلانه وخباثت گونه عاملان  از سر عجز و ناتوانی در برابرقدرت سخت ونرم نظام جمهوری اسلامی است. دشمنان نظام و انقلاب در طی این مسیر پیروز مندانه بار‌ها دست به چنین اقداماتی زده ضمن اینکه نتوانستند ذره‌ای خلل در این راه وارد آورند بلکه این راه روز به روز پرشتاب‌تر وبا همت جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد داشت و به جایگاه علمی بالا در جهان خواهیم رسید.

شارلاتانیسم خبری رسانه‌های غربی و مزدور منطقه و داخلی در تلاش برای القا ناامیدی و ترس به جامعه مومن، متدین، انقلابی و ولایی ایران اسلامی هستند وبا ابزار تبلیغاتی بنگاه‌های خبری وابسته به خود نیز دائما در صدد ضربه زدن به اعتماد مردم می باشند.

بی شک خون پاک این شهید عزیز روح تازه‌ای به پیکر جامعه علمی کشور خواهد دمید واز هر قطره خون او صد‌ها دانشمند جوان، مومن، انقلابی بپا خواهند خواست. اما جریان نفوذ در کشور ودلدادگان تمدن غرب چشمان خواب آلود خود را باز کرده و دشمن بدون نقاب خود را خوب ببینندو خوب مشاهده کنند و دست از اسرار وپا فشاری برای مذاکره و سازش با مستکبران بر داشته وبا اتکا به خداوند متعال و استعداد‌ها و ظرفیت‌های درونی کشور ادامه این راه پر افتخار رادر دستور کار خود قرار دهند.

جامعه رسانه‌ای استان کرمان زادگاه شهید والا مقام سید الشهدا مقاومت حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته نابغه هسته‌ای و دفاعی کشور به محضر امام عصر (عج) و نائب برحقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله و عالی) و خانواده داغدار و ملت شهید پرور ایران اسلامی نفرت و محکومیت خود را از این قبیل اقدام کور کورانه نظام سلطه به سر کردگی اسرائیل و آمریکا که تروریسم دولتی است اعلام داشته و دارد و با تمام توان و ظرفیت خود در جهت خنثی سازی اقدامات رسانه‌ای غربی و منطقه‌ای و برخی مزدوران داخلی آماده و پای کار است با روشنگری و بصیرت افزایی جامعه در پرتو فرامین رهبری عزیز لحظه‌ای درنگ نکرده و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز خواهد بود وسلام.

سازمان بسیج رسانه استان کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار