مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان راه اندازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان راه اندازی شده است و به طور مستقیم برای ۸۳۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

خانپور ادامه داد: برای ایجاد این میزان اشتغال و راه اندازی این واحد‌های تولیدی از سوی بخش خصوصی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: واحد‌های تولیدی راه اندازی شده در زمینه تولید ظروف کریستال، تابلو‌های برق، لوله‌های فلزی، رزین اپوکسی مایع، قالب ساخت قطعات کاشی و سرامیک و آجر نسوز، چاپ افست، فنر پیچشی، مصالح ساختمانی پیش ساخته، قطعات فلزی یخچال و فریزر، اختلاط و بسته بندی انواع گاز صنعتی، غلات صبحانه، انواع رنگ‌ها و پوشش‌های ساختمانی، تجهیزات درمانی، ماسک بهداشتی و تجهیزات بانکی فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: با ساخت و بهره برداری از ۳۰۰ طرح در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، برای بیش از ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

استان قزوین یک شهر صنعتی و ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.