راه اندازی شعب طلایه داران صلح و سازش در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای تسریع در حل مشکلات پرونده‌های قضایی واحد‌های تولیدی و صنعتی، شعبات طلایه داران صلح و سازش در همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعالیت خود را آغار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: شعب طلایه داران صلح و سازش با هدف کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف راه اندازی شده که موجب رفع اختلاف در بدنه واحد‌های تولیدی و صنعتی خواهد شد که نتیجه آن جلوگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و صنعتی و متوقف ننمودن خط تولید و کمک به رونق اقتصادی و ثبات اشتغال پایدار است.

او با اشاره به مزایای این طرح افزود: رایگان بودن، عدم رعایت تشریفات قوانین آئین دادرسی در طرح و رسیدگی به دعاوی، سرعت و اثربخش بودن مذاکرات اصلاحی در این شعب از مهمترین مزیت‌های آن است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد: در حال حاضر چهار شعبه طلایه داران صلح و سازش در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تشکیل شده است.

خانپور گفت: در صورت طرح پرونده‌های علیه فعالان تولیدی و صنعتی و یا کارگران و مرتبطین آن‌ها دیگر نیاز و الزامی به مراجعه به محاکم قضایی و شورا‌های حل اختلاف شهری نیست و این شعب با رعایت صلاحیت قانونی خود اختلاف اصحاب دعوی را رفع می‌کنند.
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.