معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت افزایش نظارت‌ها بر اجرا و ساخت و ساز‌های عمرانی، از فروش امضا توسط برخی از مهندسان عمران و سازه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه هیئت چهار نفره استان، اظهار داشت: نظارت بر اجرا و ساخت و ساز متضمن استحکام و طول عمر بیشتر سازه‌های عمرانی و ساختمانی است.

او  با تأکید بر افزایش نظارت بر ساخت و سازها، ادامه داد: متأسفانه امضا فروشی توسط برخی از معماران و مهندسان سازه و عمران در بحث ساخت و ساز معضلی است که نیازمند برخورد دستگاه‌های مربوطه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در خصوص وظایف هیئت چهار نفره نیز اشاره کرد: نظارت عالیه بر ساخت و ساز‌های شهری بر عهده راه و شهرسازی است و در صورت بروز هر گونه تخلف با متخلفین باید برخورد شود.

در این جلسه مباحث مربوط به نظام ارجاع کار به مهندسان، نحوه نظارت بر ساخت و ساز مسکن و دستورالعمل کنترل ساخت و ساز‌های غیرمجاز و برخورد با تخلفات مهندسان ناظر در هیئت رسیدگی به تخلفات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.