رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قالب اجرای محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذرماه تاکنون حدود ۴۰۰ واحد متخلف صنفی متخلف از دستورالعمل های بهداشتی در خراسان رضوی پلمپ شده است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باباخانی رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۴۰۰ واحد صنفی متخلف از محدودیت‌های کرونایی در خراسان رضوی پلمپ شد،گفت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون حدود ۹ هزار بازدید از اداره‌ها و واحد‌های صنفی و خدماتی خراسان رضوی با هدف تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شده است.

او افزود: در این چهارچوب رعایت اصول بهداشتی در مراکز نظامی و امنیتی، تمامی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری، اقامتی و رستورانها، اصناف، مراکز خدماتی، اماکن زیارتی، مطبها، داروخانه‌ها، درمانگاه ها، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌های خراسان رضوی مورد بازدید و نظارت جدی قرار گرفته است.

رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در این مدت به علت عدم رعایت اصول از سوی بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد صنفی تذکر کتبی دریافت کرده اند که هزار و ۱۳۵ مورد از آنان مربوط به مشهد بوده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.