مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: با تلاش شبانه روزی بعد از ۳ ماه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان از نارنجی به زرد تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشیدی نسب مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: در حال حاضر شهرستان بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است، وضعیت زرد بدین معنا است که بیماری کوید در منطقه از وضعیت بحران به مهار تبدیل شد.

او با بیان اینکه در بحث مهار بیماری کرونا افراد زیادی زحمت کشیده اند که قابل تقدیر است، افزود: با همان جدیتی که از ابتدا شروع کرده ایم باید ادامه دهیم تا اتفاق ناگواری نیفتد.

جمشیدی نسب بیان داشت: با تلاش شبانه روزی همه اعضای ستاد مبارزه با کرونا و مدافعان سلامت و همراهی مردم فهیم شهرستان رامشیر وضعیت بیماری طی ۳هفته اخیر ثابت هست، ولی این را بدانیم که وضعیت شهرستان در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی شکننده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر با اشاره به اجرای موفق در کنترل و اقدامات مورد نیاز در مبارزه با کرونا در شهرستان گفت: اقدامات فرماندار ، نیروی انتظامی و سپاه وادارت مختلف از جمله صنعت معدن و اتاق اصناف و دیگر ادرات شهرستان در اجرای مراقبت‌ها و حمایت‌ها در بروز بیماری کرونا قدر قابل تقدیر و تشکر است.

این مقام مسئول ادامه داد: حفظ موقعیت زرد و تبدیل به وضعیت سفید نیاز به مشارکت همگانی دارد و سهل انگاری و توجه  نکردن به نکات بهداشتی ابلاغی در این خصوص، می‌تواند وضعیت منطقه را به بحران تبدیل کند

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.