معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: اجرای رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان، ضامن حفظ سلامت و امنیت مردم استان سمنان و مسافران در محورهای‌ مواصلاتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در  آئین آغاز رزمایش طرح ترافیکی ویژه زمستان ۱۳۹۹ در استان گفت: در استان سمنان به واسطه وجود مهم ترین محور ارتباطی مرکز به شرق کشور و یکی از محورهای اصلی شمال به جنوب در آن، سالانه شاهد تردد مسافران زیادی در محورهای مواصلاتی هستیم ‌.

او با بیان اینکه اجرای طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان می تواند حافظ سلامت و امنیت مردم باشد افزود:امروز هماهنگی و هم افزایی خوبی بین دستگاه های اجرایی استان وجود دارد و در تمامی حوادثی که در مواقع و برهه های مختلف بروز کرد شاهد این هماهنگی و همکاری بودیم.

خجسته پور ادامه داد: در بحث بارش برف سال گذشته در محورهای استان از مواری بود که این هماهنگی و هم افزایی موجب شد تا حتی یک نفر هم آسیب نبیند و تمامی مسافران به مقصد برسند.

او ابراز داشت: هرجا که لازم بود زنجیره انسانی و انتقال بیماری کرونا قطع شود طرح های مختلفی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و توسط نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی اجرا شد که هم اکنون نیر بحث منع تردد در محدودیت های هوشمند در استان توسط عوامل نیروی انتظامی، راهداری و راهنمای و رانندگی در سراسر استان اجرا می شود.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.