در مراسمی مرکز کنترل هوشمند ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان خمین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی و نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و طهرانی فرماندار خمین مرکز کنترل هوشمند (مانیتورینگ) ستاد فرماندهی انتظامی خمینبه بهره برداری رسید.

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی درحاشیه این مراسم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: پایش تصاویر، اعمال قانون و ارسال پیامک برای متخلفان از خدمات مرکز کنترل هوشمند و از اقدامات پلیس برای کاهش تصادفات جاده‌ای است.

سردار مفخمی ایجاد احساس امنیت در شهروندان را مهمترین دستاورد هوشمندسازی پلیس دانست و افزود: تمام مناطق شهرستان خمین تحت پوشش دوربین‌های پلیس قرار دارد.

او با بیان اینکه نصب و راه اندازی سامانه کنترل بر اساس پایش تصویری در شهر و جاده‌ها بیش از یک سال است که در استان مرکزی آغاز شده است اضافه کرد: هوشمندسازی پلیس تا کنون در اراک و جاده‌های استان مرکزی انجام شده و از سال ۹۶ کلید خورده است.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی هوشمندسازی و به روز رسانی دانش فنی نیروی انسانی را برنامه اولویت‌دار ناجا دانست و ادامه داد: زیرساخت‌های هوشمندسازی به منظور برقراری امنیت و اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی در استان مرکزی فراهم است.

او با یادآوری مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح گفت: ارسال پیامک از سوی پلیس هوشمند استان مرکزی برای رانندگان متخلف این مصوبه منجر به بازدارندگی شده و اثرات مثبتی در مقابله با کرونا داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار