کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز بارش برف و باران همراه با کولاک در مناطق شمالی، غربی و مرکزی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در مناطق شمالی، غربی و مرکزی خراسان رضوی همراه با کولاک در مناطق کوهستانی استان از امروز تا یکشنبه هفته آینده پیش‌بینی شده است.

او افزود: این بارش‌ها که همراه با کاهش دمای هوا رخ خواهد داد روز شنبه هفته آینده شدت می‌گیرد و برودت هوا در این روز به بیشترین حد خود می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت مه‌آلودگی، کاهش میدان دید و یخبندان شبانه در مناطق مختلف استان پیش‌بینی شده است.

فاروقی بیان کرد: از عصر دیروز تاکنون نیز در هشت ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی بارش باران گزارش شده که بیشترین آن در کلات با حدود سه میلی متر بوده است.
 

بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: بارش باران در قوچان، سبزوار، تربت‌حیدریه، فریمان، کلات نادر، چناران، مشهد و نیشابور گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت در قوچان نیز یک سانتی متر برف به زمین نشست و هم‌اکنون در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی مانند جغتای بارش برف در جریان است.

فاروقی با اشاره به روند کاهش دما در خراسان رضوی اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که با کاهش ۶ درجه‌ای، فردا به ۲ درجه می‌رسد و روز شنبه هفته آینده نیز نوسان یک تا دو درجه‌ای دارد.

او افزود: کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی تا ۹ درجه زیر صفر می‌رسد که این میزان در مشهد تا ۶ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.