مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از مهر ماه سال گذشته تاکنون ۵ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در استان تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از مهر ماه سال گذشته تاکنون نزدیک به پنج هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان استان تحویل داده شده، گفت: از مجموع ۵١ هزار واحد این طرح در استان تا به امروز تنها ٩٠٠ واحد باقی‌مانده که تلاش می‌شود با تکمیل این واحد‌ها به زودی جشن مسکن مهر در استان برگزار شود.

او ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در استان آغاز شد که از این تعداد ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهر‌های بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهر‌های زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در شهر‌های ارومیه، مهاباد و سردشت باقی مانده است.

او گفت: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرایند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

حمزه‌لو افزود: کارگروه رسیدگی به مسائل پروژه‌های مسکن مهر به شکل مستمر با حضور معاون و کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و اعضای هیئت مدیره تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.