معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از بررسی هزار و ۷۶۹ پرونده در کمیته بدوی و تجدید نظر مشاغل سخت و زیان آور استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد جواد حیدری، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: علی رغم وجود شرایط کرونایی تاکنون ۳۴ جلسه کمیته بدوی و تجدید نظر بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور در استان تشکیل شده است.

او افزود: تعداد هزار و ۷۶۹ درخواست در کمیته بدوی و تجدید نظر استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

حیدری با اشاره به عملکرد کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در استان اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی کمیته‌های بدوی و تجدید نظر حتی در ایامی که بسیاری از فعالیت‌ها تعطیل شدند، تشکیل شد البته در این مدت تلاش کردیم زمان رسیدگی و اعلام نظر درخواست‌ها را کاهش دهیم.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: مراجعان اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با شماره ۲۵۰۰ (۰۲۱) تماس بگیرند.

او افزود: با راه اندازی مرکز تماس ۲۵۰۰ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هم استانی‌هایی که در زمینه روابط کار، مشکلات کارگری و کارفرمایی، بیمه بیکاری، طبقه بندی مشاغل، بازرسی کار و مشاغل سخت و زیان اور سوالی دارند از این طریق می‌توانند به پاسخ‌های خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار