کرمی گفت : تعداد قابل توجهی از ماشین آلات و تجهیزات ناوگان راهداری این استان فرسوده هستند و اعتبارات کافی برای نوسازی ناوگان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: بخش زیادی از ناوگان راهداری فرسوده است و ما به جای استفاده از ماشین آلات و تجهیزات، در شرایط حساس از نیرو‌ها استفاده می‌کنیم.

او با بیان اینکه تجهیزات اداره کل راهداری کرمانشاه تنها از ۳۰ درصد استاندارد‌ها برخوردار است، افزود: معمولا برای هر ۵۰ کیلومتر یک تیم کامل طرح زمستانی ماشین آلات نیاز است،  اما این میزان در استان به ازای هر ۱۶۰ کیلومتر یک اکیپ  آن هم به صورت ناقص است.

کرمی با اشاره به اینکه وضعیت اعتباری راهداری مناسب نیست، بیان داشت: نخستین دستگاه اجرایی که در حوادث سیل و زلزله حاضر بوده راهداری است، اما طی دو سال اخیر ناوگان  این اداره کل دچار فرسودگی شده و اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه کافی و مناسب نیست و همین موضوع باعث شده ما نتوانیم ناوگان را از حالت فرسودگی خارج و ماشین آلات جدید خریداری کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.