ستاره جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه با عبور از ستاره آرژانتینی بارسلونا رکورد جدیدی در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیلیان امباپه  مهاجم جوان تیم پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی برابر تیم باشاک شهیر استانبول، جوان‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا شد که در این رقابت‌ها ۲۰ گل یا بیشتر به ثمر رسانده است و این عنوان را از چنگ لیونل مسی درآورد.

چهارشنبه شب در چارچوب هفته ششم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن موفق شد با نتیجه ۵- یک تیم باشاک شهیر استانبول را شکست دهد.

امباپه در این بازی در دقایق ۴۲ (از روی نقطه پنالتی) و ۶۲ برای تیمش ۲ گل به ثمر رساند و به این ترتیب با ۲۱ سال ۳۵۵ روز جوان‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان شد که در این رقابت‌ها ۲۰ گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

پیش از او این رکورد در اختیار لیونل مسی بود که با ۲۲ سال و ۲۶۶ روز سن ۲۰ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود.

این بازی ادامه مسابقه سه شنبه شب بود که در دقیقه ۱۶ به دلیل توهین نژاد پرستانه داور چهارم به "پیره وبو"کمک مربی کامرونی تیم ترکیه‌ای متوقف و به امروز موکول شد.

پیش از آغاز مسابقه بازیکنان ۲ تیم به نشانه اعتراض به نژادپرستی در دایره میانه زمین زانو زدند و هنگام گرم کردن هم پیراهن‌هایی پوشیده بودند که بر روی آن عبارت"نه به نژادپرستی" درج شده بود. علاوه بر این بنر‌هایی نیز در حمایت از و‌بو در ورزشگاه پارک دو پرنس نصب شده بود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار