دادستان قزوین گفت: اجرای طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین به کندی پیش می‌رود و نیازمند به یک نگاه ویژه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قاسمی دادستان قزوین  در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت: به مناقصه گذاشتن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) باعث صرف زمان و هزینه‌های زیاد خواهد شد به همین منظور باید در اجرای طرح سرعت و دقت لازم را داشت.

قاسمی افزود: این طرح نباید تحت تاثیر طرح‌های دیگر قرار بگیرد.

⁩ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این جلسه گفت: این اداره آمادگی دارد تا سقف تعهدات خود برای اجرای طرح ساماندهی اقدام کند.

پیر مرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری هم در این جلسه با اشاره به برنامه و اقدامات مقدماتی در خصوص توسعه آستانه مقدس امامزاده حسین (ع) گفت:بررسی‌های میدانی برای طرح توسعه انجام شده است.

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صداوسیما به منظور فضاسازی لازم برای اجرای طرح ساماندهی می‌تواند موجب تسریع در اجرای طرح و همچنین همکاری اهالی منطقه شود.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین هم گفت:در رابطه با موضوع واگذاری زمین در اجرای این طرح باید کار‌های کارشناسی هاانجام شود.

علی فرخزاد با بیان اینکه باید درباره طرح ساماندهی اطلاع رسانی شود، گفت: دفتر فنی استانداری هم لازم است تا طرح‌های اولیه را بررسی و برنامه ریزی کند.

کارگزار طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هم از وجود ۹ واحد مسکونی فاقد سند مالکیت در اجرای این طرح خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.