معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : از میان مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در جشنواره قرآنی باران وحی، ۱۴ مددجو رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : ۴۸۰ مددجوی کرمانشاهی در اولین جشنواره قرآنی باران وحی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شده شرکت کردند.

او با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آوایی و غیر آوایی و در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شده است، گفت : ۳۳ نفر از مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در این دور از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد در جشنواره کشوری قرآنی باران وحی خوش درخشیدند، افزود: از میان مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در این جشنواره قرآنی، ۱۴ مددجو رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

جمشیدی افزود: ۷۷ نفر از مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مرحله استانی شده‌اند و ۵۶ نفر از مددجویان قرآنی نیز شایسته تقدیر شناخته شده و از آنان نیز تجلیل شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: جشنواره‌های قرآنی مددجویی با هدف ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآنی و ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن برگزار می‌شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.