معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره قرآنی باران وحی با رویکرد نوین، گفت : در این جشنواره که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شده ۴۸۰ مددجوی کرمانشاهی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات در دو بخش آوایی و غیرآوایی و در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شده است، گفت : ۳۳ نفر از مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در این دور از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

او با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد در جشنواره کشوری قرآنی باران وحی خوش درخشیدند،گفت : از میان مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در این جشنواره قرآنی ۱۴ مددجو رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

او با بیان اینکه ۷۷ نفر از مددجویان کرمانشاهی شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مرحله استانی شده اند، افزود: ۵۶ نفر از مددجویان قرآنی شایسته تقدیر شناخته شده و از آنان تجلیل به عمل آمده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: جشنواره‌های قرآنی مددجویی با هدف ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآنی و ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن برگزار می‌شوند.

جمشیدی گفت: هم اکنون تمامی فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در دوران شیوع ویروس کرونا با دسترسی آسان مددجویان به محتویات آموزشی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.