فرمانده کل سپاه با حضور برخی مسئولان از پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در خوزستان بازدید کرد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف بازدید از مناطق آبگرفته خوزستان، در این استان حاضر شدم.

 او بیان داشت: امروز تا حدودی با مشکلات مردم بندر امام خمینی (ره) آشنا شدیم و به کمک سپاه حضرت ولیعصر (عج) و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا (ص) تصمیم برای مسیر‌های انتقال آب‌های سطحی در صورت بارندگی‌های شدید، تعمیر منازلی که در جریان آبگرفتگی اخیر آسیب دیدند و جایگزین سازی لوازم خاگی آن‌ها در نظر گرفته شد.

سردار سلامی افزود: بنا شد از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) مانند تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران که پروژه مهمی و منظم شهری است و گره‌های ترافیکی شهری اهواز را باز خواهد کرد بازدید به عمل بیاوریم.

فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: پروژه‌ جمع آوری گاز‌های مضر و سمی و تبدیل آنها به فرآورده‌های ارزشمند در حوزه پتروشیمی که صرفه اقتصادی دارد با سرعت و کیفیت خوبی در حال پیشرفت است.

سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه سازندگی پروژه‌های پروژه‌ها خوبی با سرعت و روند قابل قبول دارد است تعامل خوبی صورت گرفته است و پروژه پل سازی در نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شود.


بیشتر بخوانید

او در ادامه بیان داشت: رسیدگی به حاشیه شهر اهواز برای خدمات رسانی به مردم در دست اقدام است، نیاز به همکاری شهرداری و مسئولان است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.