برخی کتب درسی توسط دبیران تربت‌حیدریه، فیلم و جزوه الکترونیکی شد

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: دبیران مدارس تربت حیدریه برای نخستین بار در کشور محتوای آموزشی کتاب‌های درسی مقطع متوسطه دوره اول و دوم دبیرستان و همچنین آموزش فنی حرفه‌ای را در قالب فیلم و جزوه الکترونیکی تدوین کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا قرایی‌ مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: تاکنون ادارات آموزش و پرورش در سطح خراسان رضوی، تهران و تبریز موافقت خود را برای دریافت این بسته‌های آموزشی اعلام کرده‌اند.

او به برنامه توزیع رایگان این بسته‌های آموزشی از هفته آتی بین دانش‌آموزان اشاره و افزود: گروه‌های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش تربت‌حیدریه با همراهی سرگروه‌های آموزشی شهرستان این اقدام را در پی تعطیلی آموزش حضوری بخاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و نیاز مبرم به محتوای آموزش الکترونیکی صورت دادند.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه ادامه داد: تدوین محتوای آموزشی کتاب‌های درسی مقطع متوسطه دوره اول و دوم دبیرستان و همچنین آموزش فنی حرفه‌ای در قالب فیلم و جزوه الکترونیکی ظرف دو ماه فعالیت تخصصی با بهره‌گیری از تدریس ۱۵۰ نفر از استادان و دبیران این انجام شده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.