بررسی پرداخت خسارت آبگرفتگی اخیر خوزستان از سوی هیئت دولت

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: پرداخت خسارت ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر شهر‌های خوزستان از سوی هیئت دولت بررسی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: در نشست هیئت دولت موضوع آبگرفتگی‌های اخیر در خوزستان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت تصویب بخشی از خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی و مغازه‌های شهروندان جبران شود.

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد مدیریت ارشد خوزستان با اعتبارات و اختیاراتی که دارد نسبت به اجرای پروژه‌های اساسی و کاربردی در زمینه‌های شبکه فاضلاب و جمع آوری آب‌های سطحی برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام درویشیان تصریح کرد: پیگیری‌های استاندار خوزستان برای اختصاص منابع مالی به‌منظور پرداخت خسارت‌های ناشی از آب‌گرفتگی در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر ادامه دارد و بخشی از این منابع در قالب تسهیلات بلاعوض، تسهیلات کم بهره به منظور احداث تعدادی از منازل، تجهیز و تعمیر واحد‌ها پرداخت خواهد شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز بیان داشت: پیشنهادات لازم برای جبران خسارت‌های مربوط به آبگرفتگی‌های اخیر شهر‌های اهواز و ماهشهر به هیئت دولت ارائه شد و بعد از تصویب این پیشنهادات، جزییات به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.