ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس موفق شد برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم مسی گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس سرانجام موفق شد، پس از ۵ بازی برای اولین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دروازه تیم لیونل مسی یعنی بارسلونا را باز کند.

رونالدو که پیش از بازی هفته ششم لیگ قهرمانان فصل جاری، ۷۵۰ گل در بازی‌های مختلف به ثمر رسانده بود و با ۱۳۰ گل زده بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان به شمار می‌رفت در ۵ رویارویی با تیم مسی (بارسلونا) در لیگ قهرمانان هرگز موفق نشده بود که برابر این ستاره آرژانتینی گلزنی کند.

این در حالی است که مسی در این ۵ مسابقه ۳ بار موفق به گلزنی شده بود، تا این که سرانجام رونالدو پس از ۴۶۳ دقیقه توانست دروازه تیم مسی را باز کند و به این ترتیب طلسم ناکامی چند ساله برابر ستاره آرژانتینی را بشکند.

علاوه بر این دیدار سه شنبه شب یوونتوس و بارسلونا در نیوکمپ اولین رویارویی مسی و رونالدو پس از پیوستن ستاره پرتغالی به یووه در تابستان ۲۰۱۸ است.

البته این رویارویی می‌توانست در هفته دوم مسابقات اتفاق بیفتد، اما ستاره پرتغالی به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ آن بازی را از دست داد.

پیش از این بازی، رونالدو و مسی ۳۳ بار برابر هم قرار گرفته بودند که مسی ۱۵ بازی را برده و ۲۱ بار گل به ثمر رسانده بود. رونالدو نیز در این مدت ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۹ بازی را در تمام رقابت‌ها برده بود.

اولین رویارویی این ۲ ستاره فوتبال جهان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ در دیدار منچستریونایتد و بارسلونا بود که آن بازی با پیروزی یونایتد‌ها به پایان رسید.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار