کاسمیرو پیش از بازی تیم فوتبال رئال مادرید با مونشن گلادباخ از سرمربی تیمش حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاسمیرو، بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که بازیکنان این تیم به طور کامل از سرمربی تیمشان حمایت می کنند؛ زیرا نمی خواهند بار دیگر از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند.

رئال مادرید تاکنون ۳ بار با هدایت زین الدین زیدان، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما کهکشانی‌ها که فصل گذشته با شکست ۴ بر ۲ مقابل منچستر سیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند، اکنون با ۷ امتیاز در رده سوم گروه B قرار دارند و خطر حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را احساس می‌کنند.

رئال مادرید فردا در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان مونشن گلادباخ است و در صورت ناکامی در این بازی و عدم صعود کهکشانی‌ها به مرحله حذفی، احتمال برکناری زیدان از هدایت رئال مادرید قوت خواهد گرفت.

کاسمیرو پیش از دیدار حساس تیمش مقابل مونشن گلادباخ گفت: زیدان در رئال مادرید تاریخ ساز شده و فصل گذشته ۲ قهرمانی برای تیم به دست آورده است. بیشتر اوقات ما دستاورد‌های او در رئال مادرید را نادیده می‌گیریم.

بازیکن رئال مادرید در ادامه گفت: درست است که تاکنون نتایج خوبی نگرفته‌ایم، اما من و دیگر بازیکنان تیم به زیدان ایمان داریم و از او حمایت می‌کنیم.

او درباره تقابل تیمش با مونشن گلادباخ گفت: فردا مهم‌ترین بازی سال ما برگزار خواهد شد و باید طوری عمل کنیم که انگار در فینال حضور داریم. می‌دانیم که مونشن گلادباخ تیم خوب و قابل احترامی است، اما در بازی فردا، به جز برد هدف دیگری نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار