سعیدی گفت: تکمیل جاده ۲ بانده چابهار- میلک موجب توسعه اقتصادی، جهش حمل و نقل و سهولت در جابجایی کالا و مسافر در سیستان وبلوچستان می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری نیکشهر اظهارداشت: با نگاه مثبت و پیگیری اصولی مشکلات و همدلی مردم و مسوولان می توان به موفقیت رسید.

او  ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر باید عادلانه نگاه مثبت داشته باشد و نباید نیرو بنام نیکشهر استخدام و به ایرانشهر منتقل شود.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ارتقای دهستان هیچان به بخش را خواستار شد و گفت: پیگیری‌های فرمانداری، استانداری و مسوولان می تواند مثمر ثمر باشد.

وی به رشد اعتبارات نیکشهر نسبت به سایر شهرها اشاره و افزود: این شهرستان نیروی انسانی توانمندی دارد که توانسته اند در توسعه منطقه موثر باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز گفت: تلاش برای حل مشکلات حوزه سلامت نیکشهر در حال انجام است و قطعا بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان جوابگوی حجم بالای جمعیت منطقه را ندارد.

کامران کردی اظهارداشت: مرکز غربالگری سرطان، مرکز جامع سلامت و دهها پروژه بهداشتی درمانی نیکشهر در حال ساخت است که امیدواریم تا سال آینده تکمیل شوند.

فرماندار نیکشهر نیز بر توجه بیشتر به عمران و آبادانی منطقه تاکید کرد و افزود: حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیازمند توجه بیشتر است.
ضیاالحق هاشمزهی بیان کرد: راه مته سنگ به چانف و کهیری، جاده چاهان زرآباد، محور تابکتل به هنزم و زیردان باید هر چه سریعتر تکمیل شود.

رییس شورای اسلامی شهر نیکشهر نیز اظهارداشت: پل ورودی شهر نیکشهر از طرف ایرانشهر بیش از پنج سال نیمه تمام مانده که نیاز است هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

سیداکبر امیری به مشکلات بی آبی و طولانی شدن تکمیل پروژه های حوزه آب اشاره کرد و افزود: ۶۰ درصد آب مردم شهر نیکشهر بصورت پمپاژ مستقیم از چاه به لوله های مشترکان آب انتقال پیدا می‌کند که نیاز است مخزن پنج هزار مترمکعبی احداث شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر نیز گفت:دهکده گردشگری هیچان مصوب شده و برخی مناطق گردشگری نظیر گرگان راه دسترسی ندارند و نیاز به آسفالت ۲۵ کیلومتر راه است.

خیرالنسا امیری تصریح کرد: نیکشهر با بیش از پنج هزار سال قدمت نیاز به ساخت موزه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.