مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح پویش ایران مهربان برای حمایت از ۱۹۰۰۰ کودک یتیم و محسنین در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان، گفت: در این پویش ملی، برای ۱۹۰۰۰ کودک یتیم و محسنین در سطح استان حامی جذب می‌شود.

او گفت: طرح هر کارمند یک حامی در قالب این پویش، با همکاری استانداری و ادارات استان جهت حمایت از فرزندان معنوی اجرا خواهد شد.

او گفت: هدف از این طرح، رسیدگی بیشتر به نیاز‌های مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر و فرزندان دیگری که پدران آن‌ها علی‌رغم میل باطنی به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را ندارند، است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم نیک اندیش با واریز مستقیم مبلغ ماهانه از ۱۰ هزار تومان تا هر رقم دلخواه دیگر به حساب این کودکان، فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

او گفت: مردم عزیز می‌توانند برای شرکت در این طرح، علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان، با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به این کار خداپسندانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار