مادر میانسال با استفاده از چتر خود سارق موبایل در حال فرار را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارق دوچرخه سواری که پس از قاپیدن موبایل در حال فرار بود با واکنش به موقع یک مادر وی ناکام ماند. این زن که سارق را پس از سرقت موبایل دخترش در حال فرار می‌دید با پرتاب چتر خود او را ناکام گذاشت. این حادثه روز شنبه و در یکی از خیابان‌های شهر ساحلی «سائو وینسِنته» واقع در ایالت سائوپائولوی برزیل رخ داد.


بیشتر بخوانید


تصاویری که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی واکنش سریع این زن را به تصویر می‌کشد. در ابتدای تصاویر این زن میانسال به همراه دخترش در حال قدم زدن در پیاده رو دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک دوچرخه سوار که از جلو به آن‌ها نزدیک می‌شود ناگهان تلفن همراه دختر جوان را می‌قاپد. در این لحظه مادر دختر به دنبال سارق دوچرخه سوار دویده و با پرتاب چتر خود او را نقش بر زمین می‌کند.

تعقیب شجاعانه سارق توسط این مادر شجاع موجب سراسیمگی وی شده و او پس از ورود به خیابان با از دست دادن کنترل دوچرخه خود نقش بر زمین می‌شود.  تعدادی از شاهدان عینی به کمک این مادر و دختر شتافته و سارق را به دام می‌اندازند. در ادامه پلیس محلی برزیل با حضور در محل حادثه سارق را بازداشت و به بازداشتگاه منتقل کرد.

ناکام گذاشتن سارق با پرتاب چتر!

ناکام گذاشتن سارق با پرتاب چتر!

ناکام گذاشتن سارق با پرتاب چتر!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلارا کیتسونه
۰۸:۵۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
آفرین به پرتاب دقیق و سنجیده اشون