امینی گفت: در دوره ما سمت مشاور لغو شد حالا ما اسم آن را عوض کردیم و به جای آن دستیار می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به تذکر نظری عضو شورای شهر تهران مبنی بر بی نیازی شورا به منتخبین آزمون دستیاری اظهار کرد: یک بار درباره استخدام و بکارگیری نیرو از سوی شهرداری به عنوان دستیار نامه‌ای از سوی آقای مظاهریان برای اعضای شورا آمده بود.

او افزود: دو مطلب در هیئت رئیسه مشخص شد. یکی این که دستیار نزدیکترین فرد به شخص است که اگر قرار است اعضای شورا در اختیار داشته باشند باید خودشان این کار را انجام دهند نه اینکه شهرداری برای آن‌ها دستیار انتخاب کند و دوم اینکه در دوره ما سمت مشاور لغو شد حالا ما اسم آن را عوض کردیم و به جای آن دستیار می‌گوییم.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: دستیار با مشاور چه فرقی دارد؟ بر این اساس این دغدغه‌ها و اینکه اعضای شورا نیاز به دستیار ندارند یا دارند مطرح نبود.

او تصریح کرد: بنابراین در این نامه دقت لازم نشده است و شهرداری هم در آزمون نیرو‌هایی را گزینش کرده است. اما اعتقاد من این بود که دستیار را باید خود اعضا انتخاب کنند. در حقیقت بحث اینکه اعضای شورا به دستیار نیاز دارند یا خیر مطرح نبود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار