نظری گفت: شورا نیازی به استفاده از ظرفیت دستیارانی که در آزمون دستیاری منتخب شدند ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور خود که در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر ایراد گفت: روز گذشته نامه‌ای از اداره کل اداره اجرایی شورا، مبنی بر بی نیاز شورا به استفاده از دستیارانی که در آزمون دستیاری منتخب شدند، به شهرداری ارسال شد، که بنده موضوع را در جمع اعضای شورا در فضای مجازی مطرح کردم.

او در ادامه بیان کرد: من تقاضا می‌کنم اگر هیئت رئیسه مصوبه‌ای در این مورد دارد آن را شفاف برای اعضاء اعلام کند تا اعضا بفهمند بر چه اساس این تصمیم گرفته شده است. ممکن تعدادی از اعضا به هر دلیلی بخواهند از این امکان استفاده کنند و تعدادی از اعضا نخواهند.
وی افزود: ما همکارانی داریم که از خودرو سازمانی استفاده نمی‌کنند و این دلیل نمی‌شود که حق دیگر اعضا برای استفاده از این امکان گرفته شود.
نظری تصریح کرد: لذا اینجا باید تکلیف مشخص شود که این موضوع مصوبه هیئت رئیسه بوده است یا خیر. ثانیاً آیا اساساً مدیرکل اجرایی شورا حد صلاحیت و امکان این را دارد که درباره چیزی که باید به اعضای شورا واگذار شود تصمیم گیری کند؟ من تقاضا می‌کنم که هیئت رئیسه این پرسش بنده را پاسخ دهند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار