رئیس کل دادگستری فارس در راستای بررسی مشکلات حقوقی و قضایی پرسنل ارتش در استان با حضور در مرکز پیاده ارتش درخواست‌های ۲۵ نفر از مراجعان را بررسی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه در طرح تحول قوه قضائیه تکریم مراجعان به دستگاه قضایی و پیگیری حقوق عامه از جمله تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه است، گفت: اگرچه محدودیت‌های اخیر و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باعث شده است مراجعات به دادگستری استان کاهش یابد، اما ما خود را مکلف می‌دانیم جهت پیگیری امور حقوقی و قضایی مراجعان به طرق مختلف اقدام کنیم.

او با اشاره به اینکه به بزرگترین افتخار ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید سرافراز به انقلاب است که با خون پاک خود درخت اسلام را آبیاری نمودند گفت: وجه مشترک ارتش و مجموعه قضایی یعنی اتصال مستقیم به ولایت فقیه گفت: این امر از افتخارات هر دو مجموعه محسوب می‌شود و آرزو می‌کنیم بتوانیم در سایه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر تحقق اهداف رفیع انقلاب و اجرای عدالت و خدمت به مردم گام برداریم.

امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس ضمن تقدیر از زحمات رئیس کل و مدیران دادگستری هدف از برگزاری این نشست را تعامل هرچه بیشتر نیرو‌های حافظ امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی و دیدار حضوری رئیس و مسئولان قضایی استان با کارکنان و شنیدن مشکلات حقوقی آنان و رفع آن‌ها توسط دستگاه قضاء استان خواند.

در ادامه این دیدار که با حضور دکتر قربانی قائم مقام رئیس کل دادگستری، دکتر نیکنام و دکتر بحرینی معاونین قضایی و اسفندیاری قاضی حوزه ریاست دادگستری استان فارس برگزار شد، درخواست‌های ۲۵ نفر از پرسنل ارتش در استان فارس و خانواده آنان بررسی و دستورات مناسب قضایی صادر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار