اختلاف میان برخی از کشاورزان شهرکیان با اداره کل میراث فرهنگی در خصوص محدوده حفاظتی تپه‌های باستانی جُنبزه بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پنجاه و سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مقامات قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در این نشست اختلاف میان برخی از کشاورزان شهرکیان با اداره کل میراث فرهنگی در خصوص محدوده حفاظتی تپه‌های باستانی جُنبزه بررسی شد.


بیشتر بخوانید


احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در این نشست موضوع درخواست‌های مردمی در شهرداری جهت تفکیک اراضی که دارای سند عادی هستند، مورد بررسی قرار گرفت که به لحاظ ابهام در ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها مقرر شد مراتب برای رفع ابهام به مقامات تصمصیم ساز و ارشد کشوری اعلام گردد.

او افزود: همچنین در این نشست مشکل برخی از کشاورزان شهرکیان با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص محدوده حفاظتی تپه‌های باستانی جنبزه مطرح شد.

بهرامی اضافه کرد: مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان کشاورزان و مسئولان اداره میراث فرهنگی موضوع را بررسی و حل و فصل نمایند.

او ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این نشست تسهیل روند فک پلاک در حین نقل و انتقال خودرو بود که در این خصوص نیز مقرر شد کارگروهی با حضور داستان مرکز استان، پلیس راهور و نیروی انتظامی جنبه‌های مختلف امر را بررسی و ضمن استعلام از استان‌های دیگر راهکار‌های لازم در این زمینه را به شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ارائه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار