فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری متهمان به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی با استفاده از چک‌های جعلی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی دریافت پرونده قضائی از سوی شهروندان در شهرکرد مبنی بر کلاهبرداری افراد سودجو با خرید احشام و ارائه چک‌های جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با شروع تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، مشخص شد افرادی در قالب خریدار با ظاهری آراسته به دامداری‌ها مراجعه و پس از خرید احشام به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از دامداران، چک‌های جعلی ارائه و از محل متواری شده اند.


بیشتر بخوانید


امان اللهی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با همکاری مال باخته‌ها و با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در یکی ازاستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات، دو متهم را دستگیر کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو متهمان دستگیرشده ۷ عدد مهر فلزی آزمایشگاه تشخیص اصالت طلا و جواهرات، یک عدد مهر جعلی طلا و جواهر کیانا، یک جعبه شماره کوب دستی فولادی ۹ تایی، ۲۰ عدد کارت عابربانک به اسم افراد مختلف و تعدادی فاکتور‌های فروش خام طلا فروشی کشف شد.

امان اللهی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: شهروندان توجه داشته باشند که افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی طعمه‌های خود را شناسایی می‌کنند؛ شهروندان می‌توانند با هوشیاری در برابر پیشنهاد‌های وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار